top of page

Paslaugų teikimo sąlyos

1. Bendrosios nuostatos


1.1. Šios Paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja teisinius santykius tarp Diana Karpec, individualios veiklos nr.  628249 (toliau – Paslaugų teikėjas) ir bet kurio fizinio ar juridinio asmens (toliau – Klientas), įsigyjančio paslaugas per interneto svetainę www.drkarpec.lt (toliau – Svetainė).
1.2. Šios Taisyklės yra neatskiriama Paslaugų teikimo sutarties dalis. Klientas, atlikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis, supranta jas ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Paslaugų teikėjas teikia paslaugas vadovaudamasis Lietuvos Respublikos teisės aktais, įskaitant, bet neapsiribojant, Civilinio kodekso, Vartotojų teisių apsaugos įstatymo, Elektroninės prekybos įstatymo ir Asmens duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatomis.


2. Sąvokos


2.1. Paslaugų teikėjas – Diana Karpec, individualios veiklos nr.  628249, el. paštas info@drkarpec.lt.
2.2. Klientas – bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, įsigyjantis paslaugas iš Paslaugų teikėjo.

2.3. Paslaugos – nuotolinės mokslinės konsultacijos, pagrįstos biomedicinos mokslo
žiniomis, skirtos švietimui ir informacijos suteikimui apie gyvenimo būdo veiksnius. Šios konsultacijos nėra laikomos medicinine ar sveikatos priežiūros paslauga.

2.4. Paslaugų teikimo sutartis – tarp Paslaugų teikėjo ir Kliento sudaryta sutartis dėl
konsultacijų ar kitų paslaugų gavimo.


3. Sutarties sudarymas


3.1. Klientas gali užsisakyti paslaugas Svetainėje pateikdamas užsakymą.

3.2. Pirkomo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas gauna el. paštu patvirtinimą apie užsakymo priėmimą.

3.3. Užsakymo informacija (paslaugos, kaina, sąlygos) tampa neatskiriama sutarties dalimi.


4. Paslaugų kainos


4.1. Paslaugų teikėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti paslaugų kainas, išskyrus jau
sudarytus ir patvirtintus užsakymus.
4.2. Visos kainos nurodomos eurais ir apima taikomus mokesčius (jei taikoma).

​​

5. Atsakomybės ribojimas


5.1. Paslaugų teikėjas teikia tik informacinio pobūdžio konsultacijas, kurios nepakeičia gydytojo paskirtų gydymo planų ar medicininių sprendimų.
5.2. Klientas supranta ir sutinka, kad ši konsultacija nėra medicininė ar sveikatos priežiūros paslauga, gydytojo konsultacija ar gydymo plano dalis, nėra renkama paciento anamnezė ar vertinami sveikatos duomenys. Klientui esant poreikiui kreiptis į gydytoją, jam rekomenduojama tai padaryti kreipiantis į licencijuotą asmens sveikatos priežiūros įstaigą.
5.3. Teikiamos paslaugos yra pagrįstos biomedicinos mokslo žiniomis ir skiriamos švietimui bei informacijos suteikimui apie gyvenimo būdo veiksnius. Šios konsultacijos nėra medicininės ar sveikatos priežiūros paslaugos, jos nepakeičia gydytojo konsultacijos licencijuotoje sveikatos priežiūros įstaigoje ir nėra skirtos diagnozuoti ar gydyti ligas ar jų simptomus.

5.4. Klientas patvirtina žinantis ir suprantantis, kad ši konsultacija nėra medicininė ar
sveikatos priežiūros paslauga ir todėl jai netaikomos nei Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymo nei Civilinio kodekso 6.725-6.746 straipsnių („Asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas“) nuostatos. Klientui esant poreikiui kreiptis į gydytoją, jam rekomenduojama tai padaryti kreipiantis į licencijuotą asmens sveikatos priežiūros įstaigą.


6. Kliento atsakomybė


6.1. Klientas prisiima visą atsakomybę už savo sprendimus, susijusius su gyvenimo būdu, mityba ir sveikata, bei pripažįsta, kad konsultacijos yra edukacinio pobūdžio.
6.2. Klientas įsipareigoja prieš pradėdamas vartoti bet kokius maisto papildus ar keisti mitybą pasitarti su sveikatos priežiūros specialistu.


7. Ginčų sprendimas


7.1. Jei tarp šalių kiltų ginčas iš Paslaugų teikimo ar Pirkimo-pardavimo sutarties arba kitaip susijęs su šalių santykiais, šalys įsipareigoja ginčą spręsti derybų būdu.
7.2. Kompetencija spręsti bet kokius ginčus priklauso kompetentingiems Vilniaus teismams.


8. Baigiamosios nuostatos


8.1. Paslaugų teikėjas turi teisę keisti šias Taisykles, informuodamas apie tai Svetainėje.
8.2. Toliau naudojantis Paslaugomis po Taisyklių pakeitimo, laikoma, kad Klientas su jomis sutinka.
8.3. Kai Klientas nesutinka su Paslaugų teikėjo atsakymu į rašytinę pretenziją, savo prašymą ar skundą dėl paslaugų gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (VVTAT).

​​

bottom of page